Condiţii de Reclamații

Reclamatii

în vederea accelerării procesului de reclamație Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +421 903 609 369 imediat după primirea produsului deteriorat, sau nedorit. Numărul de telefon este disponibil în zilele lucrătoare în intervalul 9:00 – 17:00 , sau adresa de e-mail info@aniballshop.ro 

 

Termenul maxim de solutionare a unei reclamatii este de 48 de ore lucratoare.

 

 

 

Anula contractul

  • În conformitate cu prevederile § 12 alin. 1 nr. 108/2000  din legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzărilor la domiciliul clientului și în vânzarea la distanță consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 30 de zile lucrătoare de la preluarea mărfurilor fără a da nici un motiv.  În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract în termenul stabilit, acesta recunoaște că furnizorul este îndreptățit să solicite rambursarea costurilor necesare pentru retragere.
  • Prin retragerea din contract, părțile sunt obligate să ramburseze serviciile furnizate. Dacă consumatorul a preluat deja bunurile comandate, el este obligat să le restituie în ambalajul original nedeteriorat. În cazul în care consumatorul returnează marfa deteriorată sau parțial deteriorată sau într-o stare care nu corespunde condiției în care a fost expediată trebuie să țină cont că vânzătorul este îndreptățit să restituie daunele suportate astfel, pe care vânzătorul trebuie să le dovedească, din suma plătită de către consumator  pentru bunurile comandate
  • În același timp, consumatorul este obligat să furnizeze detaliile de contact și numărul contului în care va fi returnată suma pentru bunurilor comandate care va fi plătită de către vânzător. Vânzătorul se obligă să plătească suma plătită sau, respectiv suma redusă în funcție de daunele cauzate imediat după returnarea bunurilor comandate.